Lite om min helg

Tillbaka från Umeå! Helgen har gått riktigt snabbt tycker jag, trots att jag till största delen legat i min fasters (otroligt sköna) soffa och ätit flera påsar chips.
Igår for vi en tväris på Ersboda centrum, det vill säga att vi inte tog oss in till "riktiga" centrum men det gör inget, pengar kommer definitivt vara en bristvara efter alla saker jag ska göra i maj. Det blev i alla fall ett träningslinne (?!), t-shirt med volangaxlar och en välbehövlig kameraväska som rymmer fler objektiv än min förra kunde erbjuda.
Nu ska jag njuta av ett glasspaket med mamma och pappa. Imorgon gäller körlektion och resa till Skellefteå.
Nyss (den tredje bilden <3, hahaha)

Kommentarer
Postat av: linnéa

vilka härliga bilder!

2011-05-15 @ 22:03:19
URL: http://linneaforssell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0