En tom biograf

Jag saknar min familj.

Kommentarer
Postat av: R

Jag är här =) <3 stan på onsdag remember ;)

2011-01-11 @ 23:44:14
Postat av: Lovjo

Ah vilken bild!



Och ja, jag trivs. :) Bättre nu än tidigare, men jag tror jag ändå skulle vilja flytta. Känns lite för långt från mina vänner här. Kanske byta? ;) (Hur trivs du?)

2011-01-12 @ 01:02:43
URL: http://lovisajo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Och vi saknar dej <3 De är tur Du har Ronja och att de snart är helg :) :) Älskar dej <3

2011-01-12 @ 08:27:04
Postat av: Lovjo

Vad söta din mamma och storasyster är!



Nja, duschen är det inget fel på faktiskt, jag blir som van. Det känns ju ändå som min dusch, och det är ju nästan aldrig någon som tvättar de gånger jag duschar, så det är ingen fara. :)

Ja, det kan kännas bättre. Jag trivs rätt bra hur jag har det nu, med inredningen. Har fått till det ganska mysigt. Hur har du tänkt göra om? Någon speciell färg eller så? :)

2011-01-12 @ 21:10:44
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0