1993 till 2009

Någon gång förra veckan pratade vi om hur man såg ut på klassfotona och eftersom jag gått skola i Lycksele så tänkte jag visa lite. Jag tänkte att vi tar det från början:

Jag börjar alltid skratta när jag ser den här bilden, dels för att Crille ser så faschinerad ut av bollen (?) och Ronjas lillgamla blick - "Jaa, ååh se så fin boll"

Mimmie 8 månader, 3 år respektive 5 år.

Gillar ni mitt ärr i pannan? Jag gick in i ett bord.

Femman och sexan

Sjuan, åttan och nian. Klicka på bilden för att se den större.

Sådär såg jag alltså ut mellan 8 månader och 16 år, och på lördag fyller jag 18. Helt galet...!

Kommentarer
Postat av: linnea

Så himla söta bilder!!

2011-02-22 @ 08:41:00
URL: http://liniloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0