En torsdag i Te2a.

Medan Larsa babblade på om sina sextiotalslåtar och dåliga filmer så passade jag på att lära Frida hur man ritar hoppande hjärtan.

Klicka på bilden om ni vill se en större bild på mästerverket.

Frida blev mäkta stolt över sina små figurer

Close up. Bra jobbat!

Mitt hjärta sjöng lite Anastasia. (Men däremot gjorde jag värsta failen - jag skrev "I'm not in love" där hon egentligen sjuger "I'm outta love", och "Misory" stavas "Misery"...PInZaMt)

Linn såg sådär lagomt road ut av Larsas snack.

Sedan på matten så lärde vi oss att använda Lundin Norberg-knappen på våran superminiräknare! Dock så beslöt jag mig för att inte gilla den där knappen så mycket, för jag förstår inte riktigt vad vi håller på med. Matte C är inte att leka med förstår ni..

Ja, det var en torsdag i Te2a.

Kommentarer
Postat av: frida

ojjj sååå fina hjärtan;)

2010-11-18 @ 16:53:18
URL: http://jimmyjanssonlovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0