Mimmie och Elsa dansar till Drängarna

Okej, nu är jag redo. 
Nu lägger jag ut en av filmerna från min telefon, resten kommer i senare inlägg, men innan ni tittar på dom - läs vad som står över varje video så jag får förklara mig lite.
För tro mig, det behövs en förklaring...

Då kör vi!
Den här videon är inspelad en onsdag i April 2009. Jag och Elsa hade tråkigt en eftermiddag efter skolan så då kom vi på att vi skulle ta mammas gamla baddräkter från 80/90-talet och komma på en dans (asså Elsa, varför ska vi alltid komma på att vi ska dansa? Och varför kommer vi alltid på så fula danser?! Hahaha!). Sedan valde vi musik, det blev Drängarna - dansbandsmusik såklart!
Vi satsade helhjärtat, som alltid, och såhär blev den:



Om ni själva vill kunna koreografin till den här läckra dansen så måste ni veta att danssteget från 0:12 - 0:17 heter "Älgen". Mycket viktigt! Hahaha ;)

En närmare titt på våra outfits:


Självklart måste man ha omatchande klackeskor till!

Så, vad tycker ni? ;D

UPDATE 19:19
Imorgon ska jag jobba och efter jobbet ska jag servera på ett bröllop och sen jobba igen på söndag, så jag kan inte gå in här förrän på söndageftermiddag. Så se till att ni kommenterar mycket när jag går in här igen! :)

Kommentarer
Postat av: linnéa

haha fin dans, den ska jag försöka lära mej;) haha Nästan sp att den blev bättre nu andra gången jag såg den;) haha

2010-07-10 @ 17:06:17
URL: http://liniloo.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha diggade "Älgen" !

2010-07-10 @ 18:15:49
Postat av: Anonym

jag blir så avundsjuk på alla som får ha så fina baddräkter!!!!! varför är det inte okej om jag skulle gå runt med en badräkt? alla skulle bara stirra och peka på mej och det är ju inte kul :(

2010-07-13 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0