Om vad jag har gjort idag + en video från igår

Idag har jag varit ledig!
Vaknade halv elva men jag hade kunnat sova flera timmar till, är så grymt trött. De senaste dagarna har jag sovit fem timmar och jobbat elva vilket har resulterat i en rätt sliten Mimmie.

Idag har jag inte gjort mycket. Det "jobbigaste" jag har gjort var att cykla till Elsas hus, gatan bredvid, och vattnat deras blommor! Annars har jag sett TV, läst en bok i badkaret med Melissa Horn i bakgrunden, hittat en lyckospindel på badkarskanten, läst bloggar och njutit av ett tomt hus.


Och här kommer en till video som spelades in igår när jag och Jenice snoppade jordgubbar (hahaha, vi älskar ordet "snoppar"!) Egentligen är videon helt ovärd för vi gör ju ingenting men ni får se den ändå :)
(Vi skrattar i början för att jag slog på videokameran utan att vi hade någon aning om vad vi skulle säga, haha!)


Jag och Jenice brukar spela olika karaktärer beroende på vad vi gör. När vi lagar mat/bakar eller som i det här fallet; snoppar av jordgubbar så heter vi Eva och Lena, det är därför hon kallar mig Lena.

Hoppas ni har en fin kväll, allihopa!

Kommentarer
Postat av: lillan

hahahaha, alltså ni är så bäst!

2010-07-20 @ 21:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0