Myskväll

Idag fick jag sluta kvart över ett, då styrde jag min kos mot Jenice för att tillbringa eftermiddan där. Vi gjorde någon hemmagjord müsli-fryst vaniljvisp-blandning medan vi såg Tyra Bank Show och var hundvakt.

Nu ikväll blir det myskväll för min del. Jag ska se några avsnitt av Sex and the City som jag laddat ner medan jag ska avnjuta en Marabou chokladkaka som jag fick från jobbet idag.
Ibland rullar livet på bra.

Jag och Jenice kom fram till att vi redan vill tillbaks! Helgen kunde inte ha varit bättre, tack för det :)
Imorgon ska jag försöka hinna med att publicera några meningar om helgen som vi skrev i bilen igår morse.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: maccke

glad att ni kunde komma :D

2010-07-29 @ 16:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0