Min dag i bilder


Vid tolv for jag till Jenice. Vi lagade pannkakor till lunch :)

Söta Malva fick ett ben att tugga på

Egengjord jordgubbssylt, glass och pannkakor - så himla gott!

Jag gjorde ett "konstverk" med sylt och glass

Efter maten sydde vi lite. Jag lagade hålet på mina shorts, det som blev till när vi cyklade till Ainas. Jenice sydde ett axelband till en väska.

Sedan for jag hem. Då hade min kusin och hennes familj kommit till stan (från Skellefteå). Så efter middan åkte vi till Ica i deras Mustang.

Mamma, Ida och jag för bara en halvtimme sen.

Det var min dag/kväll, nu ska jag äta chips och sen gäller sängen. Jag jobbar hela helgen så bloggen kommer nog få lida lite, bara så ni vet.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0