Lite allmänt om allt

Igår hade jag lite ont i halsen men jag tänkte mig inte att det var så allvrligt. Vet ni vad jag vaknade av inatt? Att jag inte kunde svälja för det gjotde så ont i halsen och att jag inte kunde andas genom näsan. Perfekt! Precis när jag ska jobba hela helgen och servera på ett bröllop på lördag.
Så idag blir det mycket C-vitaminer och multivitamintabletter.

Idag börjar jag klockan 11 - sååå skönt! Så igår var jag med Elsa och Jenice till tolv utan att det gjorde så mycket. Vi for ner till furuviksstranden och skulle ta oss ett kvällsdopp men det var så kallt i luften så vi satt bara på stenarna vid kanten och pratade.

Furuviksstranden. Bilden är agen förra sommaren.

Nej, nu ska jag äta något. Det här inlägget var mest till mamma som ligger i sommarstugan just nu, hon brukar titta in här på min blogg för att se om vi sköter oss nu när vi bara är vi syskon här hemma ;)

Förresten, det har blivit något fel på min blogg. Min header har försvunnit! Linn ska försöka fixa det någon dag, så nu vet ni att det inte är meningen att det bara ska vara vitt.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nähä!!! Jag kollar din blogg för att jag är genuint intresserad av vad du gör om dagarna ;) ATT NI SKÖTER ER DE VET JAG ;)

2010-07-08 @ 18:22:00
Postat av: linnéa

det var en jätte trevlig kväll också;) Din lät Väldigt trevlig den med!



HAHA, jag ser framemot den videon;)

2010-07-08 @ 21:11:30
URL: http://liniloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0