En sliten, men ganska glad, krigare

Kom just hem från jobbet. Började jobba klockan 6 imorse och slutade 15, det blev ett långpass för att alla stugorna på hela campingen förutom två skulle städas - 59 stycken! Mina fötter och ben klarar inte en meter till!
Jag har jobbat fyra dagar men det känns som två veckor. Usch, vad less jag är.

Men nu till det positiva: Jag hittade en lapp där det stod hur mycket man tjänade om man är anställd av företaget är 17 år - 75.20 kr i timmen! Men jag och min jobbarkompis hade lite svårt att tyda alla bokstäver så det är möjligt att det är fel men utifrån lappen så tjänar jag så mycket, plus att det är söndag idag så då får man ca 20 kr mer i timmen än vanligt. Så bara idag har jag tjänat nästan 1000 kr! :D

Åh min kära städvagn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0