Bläbläblä...

Jag är inte så glad just nu, min Bluetooth på datorn har slutat fungera (det är så jag laddar in alla bilder) så jag måste fara till Audio Video med datorn snart om det inte fixas av sig själv. Har suttit här i över en timme och laddat hem drivrutiner, googlat, läst i hjälpfälten och startat om datorn men inget verkar vilja funka.
Jag som hade tänkt lägga upp bilder från dagen, då jag och Jenice var på Lindex och provade de fulaste kläderna vi kunde hitta i hela butiken - Det är så typiskt oss, haha!
Jo, det går ju i och för sig om jag hämtar kabeln men det orkar jag inte.

Sorry för ett riktigt negg-inlägg (hehe, det rimmar!) men nu vet ni att jag lever, någorlunda i alla fall.

Klockan är ställd på 05:00, det är ju också jätteroligt...
*Tänk på pengarna Mimmie!*


Den här bilden gör mig glad, den är från mina kompisars skolavslutningskväll. Klockan var runt tre på natten då jag och Jenice bestämde oss för att fara hem till henne och kvällsfika. Det blev mackor och festis medan vi lyssnade på Melissa Horn, mysigt var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0