Bilderna från i lördags



























Hoppas att ni inte tyckte att det var jobbigt att titta igenom så många bilder. Vi tog flera hundra så det här var var bara ett urval. Inga av dem är redigerade men jag har provat att göra några av dom svartvit eller sepia och de blev så fina!

Vilken var din favorit? Mina favoriter är när Jenice sitter i trappan, bilden på mig på stegen, när Jenice håller i en blomma, då vi ligger på stenen, när Jenice gungar... Äsch, typ alla! Det var jätteroligt att genomföra också!
Nu ska jag bara se ut vilka jag ska skicka till framkallning. Ser framemot det!

Kommentarer
Postat av: linnéa

Jätte härliga bilder! :D tycker dom var jätte fina dom då du ligger ner och den då jenice ligger ner. Också den då hon springer och sen den då du hoppar :D

2010-09-14 @ 19:48:53
URL: http://liniloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0