Random saker om mina senaste 24 h

  • Blev lite blondare i håret
  • For och gick en timmes lång promenad med Jenice och Jenny. Sedan såg vi Remeber Me - fin film!
  • Somnade två och vaknade tio av ett SMS från Elsa (för tredje dagen den här veckan..!) (såklart har Elsa aldrig heller dåligt samvete när hon väcker mig, den skrutten..)
  • For på stan, lunchade och väntade på att mamma skulle sluta för då skulle jag till doktorn för att...

... ta bort två födelsemärken på ryggen. Han använde sig av en skalpell och skrapade bort dem. Nu har för övrigt bedövningen släppt så nu gör det ont.


  • Åt middag. Ronja byggde ett ketchup/senap/sås/te-torn!

  • Gosade med Nelson som var världens gosigaste ängel idag. Man vet aldrig vilket humör han är på men det är ju tydligen ett väldigt typiskt valp-beteende.
  • For ut och övningskörde och det gick awesome!
Nu sitter jag här och väntar på att Ronja ska komma, vi ska se En kärlekshistoria (filmen till det där musikklippet som jag lade ut här för någon vecka sedan, den där med killen och tjejen.)
Detta är för övrigt första gången den här veckan som jag överhuvudataget ska stanna hemma en hel kväll!

Kommentarer
Postat av: linn

SKRAPADE HAN BORT DOM!? :O AJJJ!

2010-11-04 @ 20:31:16
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0