Gaaah!


Ååååh, vad pinsamt!
Jag trodde att jag hade tvättid idag mellan 15-19, så nöjd som jag var hälsade jag på den lilla asiatiska tjejen som skulle tvätta i tvättstuga nr 2 (trodde jag...) men så när jag kom ner nyss ser jag att hon har min tvättstuga.

Så jag frågar henne varför hon har tagit min tid (på det snällaste sättet möjligt) trots att jag kände mig totalt förvirrad och lite smått irriterad. Men så säger hon på dålig svenska att det är den 25e idag, och jag hade tagit för den 24e!
Så hon hade försökt ställa undan min rena tvätt (underkläder...) men inte rört min smutsiga (även det; underkläder) för att kunna tvätta all sin tvätt, hon hade fyra IKEA-kassar fulla...!

Men så pinsaaamt!

Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Den du. Jag tror att jag ska starta en trend :) Förhoppningsvis blir jag världskänd!

2010-05-25 @ 18:10:22
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: linn

Sv. Bra! :)

2010-05-25 @ 20:32:17
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0