Myskväll med flickorna från förr

Jag kom nyss hem från en myspyskväll med Mia, Jenice, Jenny, Evelina, Olivia, Paulina och Elsa. Vi började kvällen på vårt älskade Korpberg, sen vidare mot Statoil för att köpa oss lite gottis. Sedan spelade vi Buzz Junior (dinosauriespel för barn - skitkul!) och så slutade kvällen med grillning på Furuvikskolan (där jag, Elsa, Olivia och Paulina gick låg-mellanstadiet).

Elsa, Olivia och Evelina

Elsa hittade en Björn Skifs skiva, äntligen! Hon som alltid velat ha en! Det ser ni väl på hennes leende? ;)

Jenice och Buzz-knappen

Olivia, Evelina, Jenny och Paulina

Undra vad Olivia och Eve håller på med...? Ursäkta bildkvalitén (och deras beteende för den delen, haha)

Ser ni vilken fin eld vi fick igång?! :)

Vi hoppade bokstavshagen som Elsa och Paulina gjorde i sexan, kul!

Elsa busar bakom ett träd

Det här inlägget har tagit väääldigt lång tid, jag tror att både datorn och jag borde gå och lägga oss, så jag avslutar här. God natt!

Kommentarer
Postat av: jeny

mycket trevlig kväll, måste göras om :)

godnatt vännen min :)

2010-06-15 @ 01:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0