Altanhäng


Vi lyssnade på bra musik

Vi åt popcorn (eller som Elsa kallar det; "porre") och hon hittade ett popcorn som såg ut som en älg. Hon döpte den till Älgis.

Vi lekte konsert. Elsa var artist och jag var besatt. Haha, sjutton år? Yesss!

Jag åkte ner från trappan på rumpan

Sen började vi leta Elsas medicin (hon har problem med nacken, om ni undrar) som hennes mamma skulle kasta till henne från balkongen men de hamnade i häcken.

En glad Pölsa ;)

Min mobilkamera är ju inte den bästa, men det var en fin solnedgång när jag kom hem.

Ganska ovärda kort, men det var min kväll.
God natt!

Kommentarer
Postat av: ester

sv: hahaha har hon tid att sitta vid "fabbe" eller vad hon nu kallar det, så har hon väl tid att blogga, eller hur?;)

tack så mycket :)



jaaa hon är en liten goding lill rutan!



2010-06-23 @ 21:44:02
URL: http://retse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0