Slapparsöndag

Idag var jag, Ronja och pappa ute med Nelson. Pappa berättade för oss att det finns flera meter långa blommor in i skogen så vi gick på en skogspromenad för att titta på dom. Ärligt talat så trodde jag att han överdrev när han sa "flera meter" men han hade rätt! Fina var de också!

Annars så har jag och hela familjen sett Snabba Cash, faktiskt riktigt bra trots att jag inte brukar gilla svenska filmer.
Jag har haft en hemma-dag hela dagen, dels för att min storebror flyttar till Umeå imorgon och dels för att jag far tillbaks till Skellefteå. Det känns så kul att träffa klassen igen, men den där jobbiga delen med läxor och prov hade jag väl gärna vilja skippa... Men vi får helt enkelt försöka göra pluggkvällarna roliga - något gott att äta brukar hjälpa ;)

Jag vet inte om jag kommer att kunna blogga något mer förrän imorgon eftermiddag. Jag ska packa ner datorn nu för att bussen går i morgon bitti och sen när jag kommer fram ska jag handla och packa upp i lägenheten.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: maccke

jadu vet att jag alltid är på att äta nå gott så vi får kanske fixa några kladdkake muffins att ha på lager ;)

2010-08-23 @ 01:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0