Info om eran Lyckseletripp

Nu tänkte jag ta tag i det här så vi ser till att det blir av!

Så här ser det ut hittills:

SÖNDAGEN DEN 15E AUGUSTI:
går busslinjen 32 klockan 14:45. Ni är framme klockan 17:05 på Lycksele busstation. Då står jag och väntar på er. Sen åker vi bil (vi måste splitta upp oss i två bilar, ni är ju så många ;D) hem till mig för att äta middag.
Tycker alla om grillat kött med pommes frites eller bakad potatis eller något liknande? Var ärliga :)

Sen på kvällen ser vi väl vad vi gör. Kanske spelar volleyboll/kubb/krocket/hoppar studsmatta/chillar eller nåt sånt på min gräsmatta.

Sen ska vi sova i min mormor och morfars hus (dom är i sommarstugan då så vi är själva.) Fatta hur roligt det kommer vara att bli att sova där allihopa utan någon vuxen?! Crazy! ;)
Det finns några sängar (en 120, en 160 och en 90) men personligen tycker ju jag att det blir roligare om vi alla sover på golvet i vardagsrummet. Vad tycker ni? Har ni nån luftmadrass?

MÅNDAGEN:
Vi kommer äta frukost hos mormor och morfar.
på dagen vet jag inte vad vi ska göra. Fara på djurparken, ha en picknick på korpberget, cykla runt i stan, fara till stranden, fara på badhuset?

Sen till middag föreslog mamma tacos, tycker alla om tacos?

På kvällen vet jag inte heller vad vi gör. Kanske far ner till stranden och badar, sjunger singstar hos mormor/morfar, spelar kort eller nåt annat kul :)

TISDAGEN:
på dagen vet jag inte heller, kanske något av de föregående förslagen. Vi får väl se :)

Bussen på tisdagen går klockan 16:15 och ni är framme 18:25.

Så, nu vill jag veta:
Tycker ni om grillat och tacos?
Är ni allergiska mot nåt?
Vad äter ni till frukost? mackor, fil, müsli, flingor m.m? 
Har ni nån luftmadrass (jag har en eller två madrasser att låna ut förresten) eller ska vi sova i sovrummen?
Vill ni träffa mina kompisar eller vill ni att vi ska va själva?
Ni får gärna berätta vad ni vill göra här, säg till om något av mina förslag låter bra :)
Puss och kram ♥



Den här infon är ju inte så rolig för er nya läsare, men om ni kikar in här i morgon så kommer ett definitvt roligare inlägg än det här. Välkommen :)

Kommentarer
Postat av: frida

joo det är bättre nu;)



Ja jag gillar både tacos och grillat:) och jag har ju gluten så jag kan ta med mig mackor till typ frukosten;) annars funkar fil och sånt jättebra! Jag tror inte jag har nån luftmadrass men kan kolla upp det=) och jag träffar gärna dina kompisar=D

2010-08-04 @ 22:47:14
URL: http://jimmyjanssonlovers.blogg.se/
Postat av: linn

Sv. Surprise! :D



Tycker ni om grillat och tacos? JA! :D

Är ni allergiska mot nåt? Nope

Vad äter ni till frukost? mackor, fil, müsli, flingor m.m? Äter allt i stort sett :)

Har ni nån luftmadrass (jag har en eller två madrasser att låna ut förresten) eller ska vi sova i sovrummen? Jag tror inte att jag har någon hel, men jag kan säkert fixa :)

Vill ni träffa mina kompisar eller vill ni att vi ska va själva? Haha, det spelar ingen roll. Såklart får de också vara med! :D

2010-08-04 @ 23:46:39
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: frida

Nej två smörpaket behövs inte, jag är inte så känslig:D jaa dom hårda gula äter jag=D

2010-08-05 @ 17:16:53
URL: http://jimmyjanssonlovers.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste bara ge en STOR TUMME UPP för dit schema( gillar särskillt delarna med vet inte :)) haha men älskar grillat och tacos! annars om vi vill vara riktigt norrlänska kan vi ju äta surströmming. ;) Inga allergier, frukost allt, luftmadrass finns nog( kan bli problem att hitta det men...) ja iallafall någon dag tycker då jag :) "JU fler desto bättre" är ett utryck jag tror kan passa in

2010-08-05 @ 19:14:11
Postat av: maccke

förra kommentaren var från mej :P .....(fail)

2010-08-05 @ 19:15:50
Postat av: Sandra

Tycker ni om grillat och tacos? JA

Är ni allergiska mot nåt? nej

Vad äter ni till frukost? mackor, fil, müsli, flingor m.m? det spelar ingen roll, äter typ allt =)

Har ni nån luftmadrass? jo jag tror jag har en.

Vill ni träffa mina kompisar eller vill ni att vi ska va själva? Det spelar ingen som helst roll ! =)

2010-08-05 @ 22:55:10
Postat av: Linnea

Tycker ni om grillat och tacos?JA :D

Är ni allergiska mot nåt?mot mjölk men jag tar med mej mina mjölktabletter så det behöver vi inte anpassa oss till:)

Vad äter ni till frukost? mackor, fil, müsli, flingor m.m? till frukost kan jag äta vad som helst:)

Har ni nån luftmadrass (jag har en eller två madrasser att låna ut förresten) eller ska vi sova i sovrummen? jag är osäker på om jag har någon luftmadrass, ska kolla det när jag kommer hem

Vill ni träffa mina kompisar eller vill ni att vi ska va själva? jag träffar gärna dina kompisar:D



jag måste också få säga att jag tycker att ditt schema är väldigt bra och tydligt!:D

2010-08-06 @ 00:20:14
URL: http://liniloo.blogg.se/
Postat av: Lina

Tycker ni om grillat och tacos? Jag är en allätare så ja!=D

Är ni allergiska mot nåt? Nej

Vad äter ni till frukost? mackor, fil, müsli, flingor m.m? Allätare!

Har ni nån luftmadrass (jag har en eller två madrasser att låna ut förresten) eller ska vi sova i sovrummen? Yes jag har en luftmadrass=)

Vill ni träffa mina kompisar eller vill ni att vi ska va själva? Skulle vara trevligt att träffa dina Amigos =)

2010-08-10 @ 19:07:58
URL: http://linastein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0