Only the sky is the limit.


I helgen har jag sett Håkan Hellström med 200 000 stycken andra, shoppat kläder för pengar egentligen borde ha sparat, pratat mer engelska än vad jag gjort på alla engelskalektioner tillsammans, bott med främlingar på världens mysigaste (och billigaste!) vandrarhem, sovit för lite, åkt mycket buss, ätit gott och haft det riktigt bra med mitt finfina resesällskap.

Ända sen sommaren har jag haft lite ångest över att jag tar studenten till sommaren men helgen i Stockholm har fått mig att inse hur roligt det är att uppleva nya saker, så varför ska man ha ångest över det egentligen?
Det är ju då det roliga börjar.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Precis mimmie! rätt tänkt, det ska bli spännande och roligt med framtiden!

2011-09-12 @ 16:54:08
URL: http://linneaforssell.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0