En lista såhär på kvällskvisten

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag och Jenices natthumor ♥ "Jag kan va en samuraj!!"


Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov!

 

Vad gjorde du för 15 min sedan: Borstade tänderna

 

Det sista du sa högt: "Crille, har du nässprayen?"

 

Det senaste någon sa till dig: Crille svarade nej

 

Vad har du druckit idag: Bara mjölk inser jag nu, haha

 

Vad var det senaste du åt: Tre kaviarmackor

 

Vad var det senaste du köpte: Safariyoghurt, gött!

 

Favoritklädsel: Just nu eftersom det är lov; mjuk tröja och leggings/mjukisbyxor

Förra veckans outfit ;)

 

Favoritlåt just nu: Petter, Veronica Maggio - Längesen. Lite hatkärlek till den faktiskt

Sover du tungt: Nej, verkligen inte!

 

Vad är det för väder hos dig nu: Hmm, det är ganska svart ute så det är lite svårt att se men jag tror att det är molnigt (okej, jag erkänner. Jag orkade inte ens titta åt fönstrets håll, haha)

 

Vad är viktigast för dig: Det låter klyschigt, men; att alla runt omkring mig mår bra. Annars kan jag inte sluta tänka på dom. Och att det finns en Marabou chokladkaka i kylen när man är sådär läskigt chokladsugen! ;)

 

Är du kittlig: Nej, inte på dom vanliga ställena (som hals, fötter, mage) men på på två andra ställen men dom vet bara Elsa och pappa om, hehe

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror på attraktion vid första ögonkastet

 

Drömmer du mardrömmar: Jo, ibland

 

Vad ser du om du tittar till höger: Kuddar, på min "hörnsoffa"

 

Sommarplaner:? Jobba ganska mycket, sola, festa, bada, fara på trästocks!

Trästocks 2010

 

Vad gör dig glad just nu: Att jag ska vara med mina kompisar imorgon och i övermorgon och i överövermorgon osv :D

 

Humör just nu: Blev helt plötsligt glad av den förra frågan, haha

 

Favoritgodis: sura mattor (dom röda) och Geisha

 

Kläder just nu: Snobben-pyjamas.. hihi


Hur många kuddar sover du med: Två, men gärna fler

 

Morgon eller nattmänniska: Oj, gud vad svårt! Nu på lovet har jag börjat med en "somna 3, 4 - vakna 11, halv 12" - rutin, men annars är jag ändå väldigt morgonpigg


Snarkar du: När jag är förkyld (=nu)

 

Stjärntecken: Stolt fisk!

 

Längtar du mest efter just nu: Att bli frisk och att lovet skulle vara flera veckor till!

 


Kommentarer
Postat av: linn

sura mattor är typ det godaste som finns! Förutom lakrits då ;)

2011-01-04 @ 12:02:15
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: linn

Sv. Fixade ett nytt recept på P-piller :)

2011-01-04 @ 16:54:19
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: laijnaaa

Svar: Åh tack så mycket!!! :D <3

2011-01-04 @ 18:54:07
URL: http://laijnloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0