Äntligen känner jag igen mig själv

De senaste dagarna har jag varit ledsen.
Det började redan i söndags och egentligen vet jag inte vad som fick mig att känns mig så nere, men ibland är det så. Jag antar att alla brukar känna så ibland men jag blev till och med rädd för mina egna tankar igår, för jag kunde verkligen inte hitta en enda sak som gjorde mig glad igen. Jag tänkte på alla roliga saker som skulle hända men istället blev jag bara ledsen över att det var en helt vanlig måndagkväll. När jag kom hem från skolan så insåg jag att jag hade en heeel kväll utan läxor men plötsligt kändes även det som något jobbigt.

Idag är jag glad. Jag kom nyss hem från skolan och jag är fylld med inspiration! Jag ska redigera bilder, skriva av mig och dammsuga upp mina små gråa husdjur som ligger under sängen. Det känns bra igen!


Vi får se om jag sticker till Marcus ikväll eller om jag stannar hemma. Det beror på hur långt jag kommit med städningen och redigeringen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh!! Vad glad jag blev av din bild och text. OM man aldrig känner att LIVET ÄR PEST!! Hur skulle man då veta att LIVET ÄR EN FEST;) Du ska vara glad att den känslan kommer då och då. För den andra känslan känns så jävla bra då.Idag känndes de lite pissigt för mej också men SÅ fick jag ett jättegulligt sms från Ronja om att jag köpt snittgurka och att jag därför var världens bästa mamma ;) Crille ringde för att bara surra lite och Du hade en sån härlig och glad bild. Och jag går samtidigt som jag skriver och trampade just ner i världens största vattenpöl.. MEN VAD GÖR DE!!! LIVET ÄR EN FEST :))

2010-09-22 @ 15:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0