Åh, lyckorus!



Den är här!! Min Canon EOS 450D!
Jag gick runt på stan med ett löjligt flin på läpparna. Kvinnan som gick förbi mig måste ha trott att jag var galen, kunde seriöst inte sluta le! Jag har en tendens att bli kär i materiella saker (min telefon är min älskling och min dator heter Barbara) och jag har redan hunnit kalla den Lilla Bäbis högt för mig själv i lasarettsbacken. Hoppas ingen hörde mig, haha! Jag gjorde även nån sorts apdans här i lägenheten.
Som jag har längtat efter dig, min lilla gulleplutt!

Nu ska jag bara ta itu med en 200-sidig lång instruktionsbok. Tur att jag inte har några läxor!



Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till din Bäbis! =D Jag är lagomt avundsjuk..

2010-09-07 @ 16:05:47
URL: http://linastein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0