Creepy!

Jag stod nyss och lagade mat när det plingade på dörren.
Jag öppnade och där stod det en gammal man och en ung man. Den gamla mannen frågade om jag undrar över livet och döden, jag svarade "ibland" för att inte verka helt ointresserad. Sedan drog han ett långt tal om hur han tror att det går till, och sedan gav han mig en broschyr. Sedan frågade han om dom kunde komma förbi på måndagar så de kunde prata om det här med mig, för de trodde att jag var ett Jehovas Vittne! Jag visste inte vad jag skulle säga men jag svarade att jag kan läsa broschyren men inget mer än det.
Men för sökerhetens skull så ska jag nog låsa dörren och sänka ljudet på TV:n nästa måndag! :S

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAH!

2010-10-05 @ 14:46:38
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Mamma

JA det är nog bäst det, och ha inte på något ljud ALLS!!

2010-10-05 @ 14:47:37
Postat av: R

HAHAHA! Ingen har plingat på min dörr, men när folk frågar om livet och döden så är de alltid från Jehovas Vittne ;)

2010-10-05 @ 14:49:20
URL: http://ovitaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0