Sunday

God morgon!
Jag är helt imponerad på mig själv, jag vaknade för precis en timme sedan så nu sitter jag och äter frukost i godan ro.

Gårkvällen var lyckad! Harry Potter var så sjukt bra, min puls låg på 4000000 nästan helt igenom filmen, se den! Sedan for vi vidare till Frida där det blev sällskapsspel ända in till lilla timmen.

Idag möter jag en rädsla som jag haft varenda gång jag stannat i Skellefteå under helgen - att vara ensam på en söndag. Alla de andra gångerna har jag farit till Linn, till min kusin osv men idag ska jag vara själv ända tills ikväll då jag ska till Lillan. Och vet ni? Det känns så fruktansvärt bra! Jag ska strosa runt på stan, panta flaskor, fota och tvätta. Jag ser faktiskt fram emot denna dag.

Take care så hörs vi sen ♥

Nyss.
På handen skymtar ni tatueringen som Linnéa, Jon och Daniel ritade på mig igår, fin! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0