Julpyntning


Kvällen har spenderats med julmusik och julpyntning i högsta grad! Det här är alltså min lilla minijulgran som åker fram här i lägenheten kring jul :)

Jag tog fler bilder men de tar så mycket nedladdningsdata att ladda upp. Jag fick nämlingen ett meddelande från mitt mobila bredband när jag skulle ansluta till Internet: "Du har överskridit datamängden för ditt mobila bredband den här månaden. Hastigheten måste nu begränsas" vilket innebär att jag har inget Internet på en hel vecka! Bra gjort Mimmie, bra...! Nämen, det ska nog funka några stunder åt gången om jag försöker hålla mig från att sitta vid datorn så ofta, det går nog bara segare än vanligt.
Men om inte, så ses vi om en vecka!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va fint <3

2010-11-24 @ 22:45:56
Postat av: Madde

Sv:Tack så hemskt mycket:)

2010-11-25 @ 21:41:32
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0