Heart.

Ikväll har jag haft lite ångest över nåt. Kanske är det att jag knappt börjat på den där boken som vi ska ha läst ut om några veckor, kanske är det att jag inte riktigt får ihop det här med familjen, vännerna i Lycksele och vännerna i Skellefteå. När ska man hitta någon sorts balans?
Men trots allt mår jag ju ändå riktigt bra, det har ju inte ens gått hälften av lovet, riktigt skönt!
Ibland ska man skita i hjärnan och följa hjärtat, det borde jag börja lära mig snart.


Såhär blev det på smörkniven då jag skulle smöra min macka för ett par veckor sedan. Tecken på någonting?

Kommentarer
Postat av: Evelin (evenelle.blogg.se)

Svar: Tack så mycket :D

2010-11-03 @ 12:14:58
URL: http://evenelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0