Torsdag


Idag borde jag...

- Plugga fysik i cirka 7000 timmar

- Städa min lägenhet
, det ser ut som ett bombnedslag och det ligger kläder överallt.

- Handla, har i princip ingenting i mitt kylskåp men att gå ned till Ica kändes väääldigt jobbigt...

- Boka en ny tvättid, (Anteckning till mig själv; ta söndag kl 11-15!)


Vi får se vad som händer, men jag måste plugga fysik - ingen återvändo!


Tills vidare slänger jag in lite bilder från sommaren 2009, bara för att jag längtar så himla mycket!


I stugan, juli 2009



Stranden på Furuvik (Lycksele), den ligger bara ca 500 meter ifrån mitt hus!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Elsa

Bara några veckor kvar sen ligger vi där i solen och njuter och lyssnar på musik och pratar om livets stora frågor med massor av skratt! Åh vad jag saknar dig hjärtat <3

2010-05-27 @ 20:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0