25 Juni 2010

Malin: Hittade inte skorna på HMs hemsida så jag undrar bara när du betällde dom, för dom var sjukt fina!
Så det vore snällt om du kunnde säga de :)
Vill gärna inskaffa mej ett par egna ;)

Tack :) jag beställde mina den sista januari, jag fick hem brev flera gånger om att dom var slut i lagret men att det kom nya snart (men detta var då i typ april) så därför tog det sån tid. Så nej, jag tror inte att dom kommer komma tillbaks eftersom de inte finns kvar på sidan, men du kan ju alltid hålla utkik :) Jag har sett några på tradera för någon månad sen så du kan söka där. Jag sökte på "skor mockaimmitation H&M" eller nåt sånt :)



Nu till ni i Te1a:
Jag råkade skriva fel på förslag 2, jag menade den 12/7 till 14/7 - alltså Juli! Förlåt, det blev ett slarvfel! Men det spelar ingen roll för Linn och Frida kan inte komma då, så ni vad som passar bäst för oss alla är söndagen 15 augusti till tisdagen 17 augusti.

Ska vi sätta det datumet? :)


Just nu sitter jag i bilen på väg till farmor, himla smart med en bärbar dator! Hittade förresten nya funktioner på webbkameran, jätteroligt! Haha!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det funkar bra för mej !

2010-06-25 @ 16:09:32
Postat av: linnéa

Det funkar jätte bra för mej:D

2010-06-26 @ 22:31:35
URL: http://liniloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0