Tyck till!


Jag kom just hem från stan, skulle dit för att köpa skavsårsplåster men det blir ju alltid så att man måste prova liiite kläder, hehe..
Jag hittade en massa finfina grejer men problemet är bara att jag inte kunde bestämma mig för om jag ville ha dom eller inte, så ni får vara med kommentera! :)

Shortsdress från Cubus

 

Prickiga shorts från H&M

 

Jag har inte varit så där jättegalen i prickigt, det var först idag som jag kom på att jag tycker det är fint :)

Blommig kjol från H&M

 

Jag har tittat på kjolen sen i Februari, men jag har aldrig provat den. I mina tankar har jag ägt den sen första gången jag såg den. Den heter Mimmie-kjolen. Jag vet inte riktigt varför jag aldrig köpt den, jag tror jag väntar tills det känns rätt att äga den i fysisk form ;)

Så, hjälp mig nu. Vad tycker ni? Vilket plagg gillade ni bäst? Eller gillade ni ingen alls?

Kommentera!


Kommentarer
Postat av: linn

AH! Jag vet inte vilket som är bäst, alla skrivker Mimmie!:D Köp allihop! ;) (tips från the shopaholic-coach)

2010-06-01 @ 16:05:08
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Sandra

Alla plagg var superfina! Kjolen gillade jag starkt ! den var du jättefin i =)

2010-06-01 @ 17:11:40
Postat av: frida

Kjolen var superfin:D

2010-06-01 @ 17:23:20
Postat av: Linnéa

jag tyckte shortsen var jätte söta! :D

2010-06-01 @ 17:36:18
URL: http://liniloo.blogg.se/
Postat av: Lina

Alla plaggen var jätte fina! Men shortsdressen var favotiten! Den tycker jag du ska köpa =D

2010-06-01 @ 17:51:55
URL: http://linastein.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kjolen och dom prickiga shortsen <3

2010-06-01 @ 19:07:15
Postat av: Lovjo

Vad glad jag blev över ditt sms, söta du! :)



Den blommiga kjolen var jättefin på dig, men dom prickiga shortsen slog verkligen den med stora marginal! Så det är mitt tips hihi!



Kram

2010-06-01 @ 23:11:52
URL: http://lovisajo.blogg.se/
Postat av: Anonym

shortsdressen var favorioten man vågar ju inte göra annat än vad mimmie säger ;)

2010-06-02 @ 15:02:50
Postat av: Elsa

om du skulle göra som jag så skulle du köpa allt ihop! men eftersom jag vet att du tänker på ekonomin så tycker jag att du ska köpa den blommiga kjolen och de prickiga shortsen ;)

2010-06-03 @ 21:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0