Så här ser jag ut idag

 
Kort kavaj - Jenices gamla
Vitt linne - Gina tricot
Cykelbyxor - mammas gamla joggingbyxor, uppvikta (ska sy dom nångång)
Gladiatorsandaler - mammas från 80-talet

Det betyder alltså att det jag har på mig har bara kostat 99 kr för min del (linnet). Najsigt!


Idag har jag gått ut med Nelson, vi for ned till stranden. Om jag bara hade haft med mig en kamera, det var så fint. Det bara jag, han och två ankor där så det hade kunnat bli ett par riktigt fina kort.
Annars så solade/hoppade jag studsmatta om vartannat, skön dag!

Nu ska jag ringa Elsa, vi ska ut och cykla!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

cykelbyxor!

haha jag måste ta och inför skaffa mej ett par;)

2010-06-11 @ 21:01:07
URL: http://liniloo.blogg.se/
Postat av: frida

hahah jag erkänner att jag äntligen börjat tycka cykelbyxorna är snygga;)!

2010-06-12 @ 15:29:18
URL: http://jimmyjanssonlovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0