Olympus µ 5010


Olympus µ 5010 Champagne

Jag har länge sökt efter en bra kamera som inte kostat miljoner och jag tror jag har hittat den! Jag hatar dåliga blixtbilder från digitalkameror så jag har främst kollat på systemkameror, tills jag hittade en tjej som rekommenderade en vanlig kompaktkamera från Olympus. Den hon hade kostade runt 3000 men så hittade jag en som var en tusenlapp billigare och verkade superbra! Lyssna här:

"Med avancerad funktion för ansiktsigenkänning för upp till 16 personer, levererar kameran perfekt fokuserade och exponerade ansikten. Med läget Beauty Mode retuscheras automatiskt ojämna hudtoner och ger vackra proträttbilder.
Oavsett om fotografen eller motivet rör sig tar kameran skarpa bilder tack vare funktionen AF-tracking och kamerans dubbla bildstabilisator.
Via den tydliga 2,7" LCD:n kan du fotosurfa genom dina egna bilder i ett specialanpassat album i kameran tack vare 1GB internt minne och en integrerad programvara för att organisera bilder. Självklart spelar kameran även in filmklipp i HD-kvalitet."

Vi får se om jag slår till där i slutet av sommaren då jag har fått ett X antal fler siffror på kontot...

Kommentarer
Postat av: Bea

låter som en riktigt bra kamera, kolla annars på canon digital kamerorna, dom är riktigt bra och bilderna blir det riktigt bra kvalité på. Dom är inte så värst dyra heller!



Hur har din sommar varit so far?

2010-06-28 @ 03:45:45
URL: http://sistersofglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0