Before and after

Igår pratade jag i telefon med Elsa från tio i 9 till tio i 12. Där i slutet pratade vi om mina fruktansvärda i-landsproblem.
Såhär lät våra sista meningar:

Jag: Nä, Elsa nu måste jag sluta.
Elsa: Meeen, varför då?
Jag: För att om vi fortsätter att prata så kommer jag att vakna upp med världens största och mörkaste ringarna runt ögonen..!
Elsa: HAHAHA, vadåå i-landsproblem Mimmie?
Jag: Men?! Jag blir jätteful om jag är uppe länge!
Elsa: Okej, vi lägger på på ett villkor; att du ska ta kort på dig själv när du vaknar och mmsa över bilderna!

Sagt och gjort. Elsas ord är Mimmies lag (och tvärtom ska ni veta!)


Klockan 06:56
Jeeesus, vilken egoboost att ta kort på sig själv när man just vaknat! Hahahaha, ser ni vad jag pratar om?! För att inte tala om mina jättefina svullna läppar!


35 minuter senare. Tacka gudarna för sminket!



Och det här vet inte Elsa om, men hon ska få smaka på sin egna medicin så nu lägger jag upp Hästbilden på henne! Du ska va glad att jag inte lägger upp Fiskbilden, Elsa - den är mycket värre!
 Moahahahaha!


YEEEHAAA!

Kommentarer
Postat av: Lovjo

Sa det inte idag, men du passade jättebra i mittbena! :)



Jo, men jag ska bo här i sommar också så ;)

Blir det inte dyrt att betala när du ändå inte ska bo där? :O bättre att kanske hyra ut i andra hand eller nåt? (A)

2010-06-04 @ 13:50:38
URL: http://lovisajo.blogg.se/
Postat av: Lovjo

Jaha, då förstår jag, då var det nog lika bra ;)

Ska du hem med kvart över fyran? ;)

2010-06-04 @ 14:35:34
URL: http://lovisajo.blogg.se/
Postat av: linn

HAHAHA!:D Jag dööör! :D

2010-06-04 @ 16:22:16
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Elsa

Mimmie jag säger bara en sak att du kommer att få hämd!!!!!!!!!

2010-06-04 @ 20:50:46
Postat av: jenny

hahaha mimmie du har ju glömt en bild, den när du på väg till skolan i blåsväder ;)



..föreseten snygg bild på elsa :D

2010-06-12 @ 12:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0