Tokigt

Såhär kan det gå när man vispar om i smeten med massor av kakao i lite för fort! Istället för att få ner det i smeten så hamnade det på magen (och tro mig, jag sköljde bort det mesta så det var värre innan).

Ikväll var jag som sagt hos Sandra. Vi bakade, kollade på bilder till vår dekoration på måleriet, lyssnade på musik och hade det allmänt bra! :)

Nu måste jag snabba mig att stänga av datorn, om den inte är avstängd innan 22:30 så måste jag springa 13 straffvarv runt om i rummet och samtidigt filma mig själv när jag gör det. Det har jag och Jenny en deal på ikväll, detsamma gäller för henne! Jag hoppas innerligt att du läser det här nu Jenny för då ökar mina chanser att du har failat så jag får ett roligt MMS imorgon bitti! Hehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0