En random lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"Med ett traktorkort eller körkort får du också köra moped klass II". Kul läsning alltså...

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Soffryggen och nääästan väggen!

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Supernanny men det var tråkigt...

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

Hehe whoops, råkade just gå in på en hemsida där det stod men det var för några minuter sen. Så jag gissar på... 13.33! RÄTT!

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Ellen Degeneres skratt och klockan

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Hängde upp skurtrasan och mammas leopardmönstrade städhandskar (duktig tjej va?)





7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

En massa vägmärken

8. Vad har du på dig?

Bikinin och ett linne över

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Att jag råkade köra mot gult som slog om till rött haha

10. När skrattade du senast?

Igår. Jag skrattade åt ett kort på mig som Elsa tog när när vi, Jenny och Jenice spelade fyrmansgames. Man är inte så snygg när man har klivit upp 5:20 för att fara på halkbanan, har kört bil i 15 timmar och klockan har hunnit bli 1 på natten.. ;)

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Oj. Massor - en TV, klocka, tavlor, en piltavla med mera.

12. Har du varit med om nåt konstigt på sistone?

I förrgår när jag och Elsa låg och solade på stranden kom det fram en 5-årig pojke med stora framtänder och frågade om vi gillade Eric Saade. Helt sådär random. Haha det var roligt!

 



13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Kul! (hahaha det blev "kuk!" när jag först skrev)

14. Vilken var den senaste film du såg?

"Brudens far" som gick på TV. Den var inte så bra.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Jag skulle bjuda alla mina vänner på en utomlandsresa! Fatta vad kul vi skulle ha?!

 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag städar när jag är stressad/pressad/har ångest. Imorse moppade jag.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Att man får komma in på nattklubbar från det ÅRET man är född (tänker på dig Linnéa ;)), att jag inte får en sån där jobbigt krullig lugg när det regnar och att flygresor skulle vara billigare så man kan upptäcka fler platser här i världen utan att bli ruinerad.

 

18. Tycker du om att dansa?

Oh yeah! Alla som inte dansar är våldtäktsmän ju!




Kommentarer
Postat av: Linnéa

naaw vad gulligt att du tänkte på mig, jag håller verkligen med dej!

2011-07-01 @ 18:53:44
URL: http://linneaforssell.blogg.se/
Postat av: linnéa

haha, jagvet inte vilken linneá du syftade på men eftersom vi pratat om det så tar jag åt mig hur som helst(a) tack så mycket:) hoppas någon gubbe med mycket makt ser det här och gör något åt saken!!

2011-07-04 @ 17:04:06
URL: http://hannahlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0