åh sommar.



9 månader kvar.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Nä nu mimmie känner jag att jag måste komma med ett positivt inlägg! börja med att längta till vintern, har du glömt alla vinter äventyr vi ska ha?

Julmys hos dig och hos mig, lyssna på julrock medans din mamma städer och säger att vi inte får ställa ner fötterna på golvet, äta pizza hos dig tredje fredagen i december,få söndagsångestreflex och sedan köra bort den med skotern, köra fast med skotern mitt ute i skogen, slå av skotern då vi vet att vi inte får igång den,köra som en galning så den som åker bara flyger, åka slalom/snowboard, hoppa av i liften utan att någon av våra vänner som vi är med ser det, åka upp i liften medans vår vänner åker ner, springa ut i snön med bara sockar då vi ha söndagsångestreflex, grilla och njuta av livet. låter inte det som en härlig vinter att se fram emot?

2010-09-27 @ 23:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0