Ni ska veta hur fina ni är.


Jag älskar mitt duschdraperi! Hon heter Mary och jag brukar prata med henne ibland.

Det är tacksägelsedagen på söndag, men ikväll när jag låg i duschen (ja, jag ligger på golvet i duschen) så kom jag att tänka på hur bra jag har det. Idag har jag fått en massa "krya-på-dig!"-sms, kommentar på bloggen, "kram" och "<3" via Facebook, luften och SMS. Det var så fint att få alla dessa meddelanden!
Så jag vill bara säga tack till er som bryr sig om mig. Tänk så bra jag har det - jag har fina människor runt omkring mig på vardagarna och på helgerna!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline

sv; Å tackar!

2010-10-07 @ 22:17:30
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0