Helgen med Jenice

Hallå mina fina vänner.
Jag kom just hem från att ha gått på stan och vinkat adjö till Jenice. Jag köpte inget idag men Jenice shoppade loss som en och en annan galen Lyckselebo! Helgen har varit hur fin som helst men jag har inte haft någon blogglust, som ni kanske märkt. Vi hade tänkt att publicera en video som vi spelade in igår när vi blev sådär oseriösa som bara jag och Jenice kan, men vi ångrade oss i sista sekund för att vi helt enkelt var för fula/barnsliga/tapiga/med mera.

Igårkväll just innan vi skulle sova. Mer bilder kommer sen :)

Nu ska jag plugga biologi, och sen ska jag se reprisen av Greys Anatomy och Desperate Housewives!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0