Lurad!

Nu är jag hemma igen!
Såhär gick hela kvällen till:

Mamma for med en bil före för att hon skulle "fixa något". Sedan skjutsade Ronja mig i en annan bil lite senare. Vi skulle tydligen "åka bil i minst en halvtimme men först skulle vi till stan för att hämta en sak". Sagt och gjort.
Ronja svänger in mot Lycksele Djurpark och kör runt på den stadsdelen ett tag, innan vi slutligen hamnar på badhuset. Där väntade mamma på oss. Hon gav mig en påse och sa att jag skulle byta om.

Jag fick ett par gråa mjukisbyxor och en svart t-shirt. Sedan sa hon "Du ska nu leda ett Zumbapass!" Zumba är en typ av dansträning. VA?! skrek jag och totalvägrade i flera minuter.
Tills slut började mamma skratta och sa "Nej, du ska inte leda ett pass utan du ska vara med på ett tillsammans med jag och Ronja". Förstår ni lättnaden när hon sa det!

Så jag följde alltså mamma och Ronja på ett träningspass. Det var riktigt roligt att skaka lite rumpa och dansa lite cha-cha-steg! Jag är riktigt lättnad över att jag inte behövde göra något "farligare". Man vet aldrig med min mamma! ;)

Nu ska jag klä på mig för jag ska snart cykla till Jenny. Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, gjort ikväll då? :P

2010-11-02 @ 21:24:25
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: dona

Jo det är bra :D

2010-11-03 @ 00:25:11
URL: http://andreaspluto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0