Helgen i Umeå


Nelson följde med. Detta är för övrigt den finaste bilden jag fångat på Nelson.
Jag och Nikolina (min kusin) satt i köket och lekte lite med min kameras funktioner. Jag tycker jag se läskig ut här!
Faster och mamma kom hem från att ha köpt en massa gottigott!
Vilopaus i soffan
Vi pyntade deras utegran. Den var silvrig och hade discokulor som dekoration.
Min kusin Elvira

Nikolina
Marcus och Ronja. (De är tillsammans igen! Typ.)

Fick ett fint SMS

Sedan blev det första advent och vi skulle hem.

Det där var de flesta bilderna från torsdagen - söndagen. Självklart höll vi oss inte bara hemma:

På fredagen hälsade vi på Crille och Sofie, sedan gick vi på stan med dem. Lördagen spenderades på Crilles jobb - badhuset i Umeå. Sedan blev det finmiddag i träningshallen på Elviras innebandycup. Det var stora, långa bord med fläskkotlett, potatisgratäng och grillade grönsaker.

Nu ska jag dricka glögg och hoppas på att den jobbiga förkylningen som jag har åkt på blir bättre.

Kommentarer
Postat av: kajsa

åh, vilken härlig disco-gran! :)

2010-12-01 @ 16:01:10
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0