Min finaste


I lördags när jag och Elsa satt på mitt köksgolv och lyssnade på musik så kollade vi igenom min mobil. Åh herregud, vad min mobil innehåller mycket galet med Elsa... Vi hittade i alla fall några sms som vi skickade söndagen den 28e Mars 2010.  

Från mig till Elsa 21:51:
"Elsa, jag vill åldras med dig. Jag vill se dig ta studenten, jag vill veta när du är kär, jag vill se dig komma in på den högskola du vill komma in på, jag vill vara tärna på ditt bröllop, jag vill se dina barn, jag vill ta ett glas vin med dig efter barnen gått och lagt sig, jag vill få klimakteriet med dig, jag vill attt du ska ringa över mig för en stick-kväll och läsa Hemmets Journal tillsammans. Jag vill att vi ska dö tillsammans.
Elsa, lova att inte släppa mig. Lova."

Från Elsa till mig 22:58
"Åh Mimmie, nu börjar jag gråta! Jag vill leva, andas och dö med dig. Du är mitt allt och jag älskar dig som om du vore min syster. Du kommer vara den första som får reda på när jag är gravid och den första som kommer veta när jag är kär. Du är min andra hälft och jag släpper dig aldrig. Vi hör ihop och ingenting kommer att komma emellan oss!"


Åh, vad jag saknar dig just nu!


Kommentarer
Postat av: <3

åh mimmie nu börjar jag gråta! jag älskar dig och saknar dig varje dag. Du är min förevigt <3

2010-05-25 @ 21:28:59
Postat av: Mamma

Men GUD!! Tjejer!!Nu har ni fått mej och gråta också!!

2010-05-26 @ 21:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0