Välkommen till mitt rum

Nu har jag installerat datorn och högtalarna i mitt rum så nu sitter jag här och lyssnar på hög musik, utan att vara rädd för störa grannarna - skönt!
Då kom jag på idén om att visa mitt rum, så här kommer det lite bilder.
(Bilderna är tagna med min jättedåliga webbkamera)







Här sitter jag nu

Som ni såg ligger det lite sladdar överallt men det ska snart fixas. "Soffan" som jag sitter på nu har jag designat själv och pappa byggde den.
Ikväll ska jag packa upp allt och njuta att vara hemma. Jag tror nog att vi har lite choklad här hemma också...

Kommentarer
Postat av: Lovjo

Åh vilken mysig sitta-och-läsa-i-hörna du hade! Jättesnygg!

2010-06-10 @ 03:40:21
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0