En lista


ALLMÄNT...
Längd: hmm, det var längesen jag mätte mig men jag skulle tro runt 163 cm
Skostorlek: typ 36
Hårfärg: blond med ännu blondare slingor
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, flyttade ju just hem ;)
Vilket shampoo använder du: Sunsilk Fresch and Flowing
Vilken parfym använder du: Jessica Simpsons, minns inte vad den heter (och att gå två steg till hyllan kändes jobbigt..
Vad är du rädd för: svår fråga, det beror på situationen. Ibland tror jag att jag är rädd att säga fel saker vid fel tidpunkt.
Gillar du att tvätta: IIbland är det rätt kul faktiskt.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jaa, det är jättekul!


SENASTE...

Film du hyrde: "Upp" (än fast jag hade sett den på bio)
Film du köpte: Köper aldrig filmer.
Låten du lyssnade på: Alicia Keyes - thats how strong our love is
Låten du hade på hjärnan: Charice - pyramid
Låten du laddade ner: rihanna - rude boy tror jag
Personen du ringde: Elsa
TV program du tittade på: Design simon & thomas
Personen du tänkte på: Elsa, för att jag skrev om henne nyss


FAVORIT...

Mat: lax och kyckling, alla pastarätter
Låt: för svårt! Men två av dom är iaf Melissa Horn - Tyck synd om mig nu och K'naan - wavin flag
Sak att göra: sitta och prata med kompisar, shoppa och måla i målarböckar (skitkul ju!)
Sport: om man sätter sig in i fotboll så är det riktigt kul
Dryck: Mjölk och sprite
Kläder: oversize kofta med ett tight linne under + leggings
Film: jag är inte sån där film-fantast men Step up är braaa! (läs; Channing Tatum är snyyyygg!)
Bil: Toyota IQ, världens sötaste bil!


SENASTE...

Bok du läste: har börjat på en ny Marian Keyes bok men inte hunnit avsluta den
Personen du fick mail av: Förhoppningsvis  Mitt i naturen (hahaha ja, jag mailade dom om ankan!)
Personen du fick brev av: Skebo
Personen du fick sms av: Elsa
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag, vi köpte pizza


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: fått sommarlov, packat, städat, åkt bil, varit med elsa och bakat
Var det kul: Ja, det var det :)
Hur tidigt stiger du upp: Det spelar ingen roll imorgon men vanligtvis 9 - 10 på helgerna
Gillar du att slåss: jag älskar att slåss, jag gör det hela tiden! ...
Vad ska du göra ikväll: Nu snart ska jag sova

Är du seriös: Ibland är jag seriös, ibland inte, det beror på vem jag är med och vart vi är.
Vad är du allergisk mot: Gräspollen, pälsdjur och mögel (jaa! haha) 
Var har du ont: Just nu - ingenstans men det kliar så förbannat på hälen. Riktigt jobbigt!
Använder du hårspray: Ibland, det beror på om jag orkat göra mig speciell i håret.
Kan du stå på händer: Ja, i 1.5 sek men jag kan hjula ;)
Favorit serie: DH, Greys, Sex and the city, cougar town, vänner, christine, joey. Tv är mitt liv, fast datren har blivit en större favorit nu när jag köpt en :)


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: svårt. Båda!
Är du glad nu: Lite less på att skriva men i allmänhet glad
Var du glad igår: jätteglad!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: jättemånga! I princip alla i lycksele jobbar på lasarettet... ;P
Vad dansar du till: Allt som har bra bas! Jag älskar att dansa!
Kan du sjunga: Jo, det kan jag faktiskt :)
Mer värt än guld: Kärlek.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti!
Ett land jag helst vill besöka:,  Usa, (hawaii) Australien, grekland, spanien. Typ vars som helst bara det är mycket sol!
Ska bli skoj: Se Melissa Horn i sommmar, sola och bada på furuviksstranden, fara till stugan och åka vattenskidor, vara med mina homies, äta glass nutella chips choklad, flyga till stockholm i augusti med Elsa Jenny & Jenice, att Skeå-kompisarna ska komma till Lycksele. Mycket!
Ska inte bli skoj: Att jobba i fem veckor *tänk på pengarna, Mimmie. Tänk på pengarna*
Sparar till: stockholm!
Väntar på: SOOOLEN!!
Pålägg som gäller: ost och skinka, eller bara smör. He ä gött he me!
Dagens dryck: Kolsyrat vatten med citron som vi hade i bilen.

Nu såg jag att en del blev kursiv men nu är jag så trött att det får bli så, hihi! Hoppas alla ettor i Skellefteå har det kul där ute i vimlet!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0