random kort från dagen


Hade inget att göra så jag gick in och läste gamla inlägg på Linnéas blogg och vips blev jag inspirerad till att måla små hjärtan på naglarna, gulligt blev det.

Jag är nog lite kär...

Och sist men inte minst: Fick en chock när jag gick in och kollade statistiken idag! Den har ökat med tre gånger än vad den vanligtvis brukar ligga på. Jag har ingen aning om vilka ni är, men välkomna hit kära ni :)

Nä, nu ska jag faktiskt, hör och häpna, gå och lägga mig! Under det här sommarlovet har jag oftast lagt mig när solen håller på att gå upp, nu har den inte ens gått ner ;)
God natt!

Kommentarer
Postat av: Patrik

grattis till alla nya besökare :D

2010-06-21 @ 23:58:53
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0