Tips från coachen

Först och främst; jag har fastnat i Nutella-burken igen!

Jag har nyss rakat benen och jag brukar använda Gilette Dam rakgel men förra sommaren hade jag Icas Aloe Vera Rakgel blablabla - den är såå mycket bättre och billigare än Gilettes!
Det fanns ingen bild på hur den ser ut men den är rosa och finns bland alla andra hygienartiklar.

Annars, så har jag inte gjort så mycket i kväll. Typ städat, lyssnat på musik, lagat mat, packat och så. Det blev en liten större väska den här gången eftersom det här är näst sista gången jag far från Skeå, flyttar ju hem nästa vecka. Känns lite konstigt, faktiskt. Men just nu är jag glad för att jag ska hem imorgon, jag saknar familjen och vännerna!

Sist men inte minst: Nutella-burken är slut, så nu ska jag frossa i ostkrokar! ;)


Tokstolle!


Kommentarer
Postat av: Elsa

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NUTELLA! Det är betyder sommar och lossmen!

2010-06-03 @ 21:11:59
Postat av: Lovjo

Hallåååå, får du samma lägenhet i höst igen eller? ;O

2010-06-03 @ 22:09:25
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0