The Legendary Battle of Fyrmansgames

Tjooo!
Nu sitter jag här i min säng med lite kvällfika, jag är helt slut efter kvällens intensiva invigning av den årliga Fyrmansgames-turnéringen (jag tror att ni i Skeå säger "Kotte" åt det vi kallar "Fyrmansgames...?). Det är så roligt att spela med Jenny, Jenice och Elsa för tills slut blir spelet på liv och död och vi tar till de allra fulaste medlen bara för att kunna bevisa att man är bättre. Vi börjar alltid skrika till varandra, tjuvtitta på korten, viska med den andra lagkamraten osv och när ens lag har vunnit ett set så brukar vi alltid skryta/se ner på det andra teamet, bara för att visa att man är bättre än dom, haha!
Det var jag och Jenice VS Elsa och Jenny. E och J vann med 6 poäng - jääkla skit! Jag gick och muttrade ett bra tag efter det, haha...

Nästa gång, Elsa och Jenny, då ska ni få se på en riktig proffsomgång! 
Ja jäklar, vad vi ska ta dom, Jenice!

Från i fredags.

Ni får se korten från ikväll då Elsa eller Jenny har lagt ut dom på Facebook ;)
God natt!

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

nu fungerar det ja :)

2010-06-17 @ 13:15:09
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0