Slappdag

God morgon!
Igår sov Elsa över hos mig, vi såg Avatar på min dator tills 3 nångång. Sen skulle vi försöka "hålla oss vakna" och E blir så rolig när hon är trött, vette tusiken vad vi prata om. Typ nåt sånt här;

Jag: Asså, det är ganska konstigt att man kan prutta..
Elsa: Mmm.. *trött, sluddrig röst*. Men det är tur att man inte behöver bälte.
J: Va?
E: Jag vet inte vad jag pratar om, vad pratar jag om?

Såhär hittade jag henne efter jag hade gått på toa. Hon "tänkte" tydligen.

Vi åt blåbär och ett sånt där blåbärsskal fastnade på mina tänder. Snyggt!
Elsa klagade på allt och alla igår, titta in självaste Bitterfittan i bakgrunden. Hahaha!

Nu ska jag klä på mig och gå ut och måla lekstugan. Vi vaknade kvart över 12 (jag har aldrig sovit så länge, haha!) så jag sitter fortfarande i pyjamas.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0