Om när ni ska komma till Lycksele

Tjooo! Det här är till Lina, Linnéa, Marcus, Frida, Sandra och Linn (hoppas du har en dator i Turkiet).
Jag och Linnéa har planerat när ni ska komma till Lse. Det här är vårat främsta förslag:

Vecka 33: måndag 16/8 till (till exempel) onsdag 18/8. (Eller vilken dag som helst den veckan)
Det enda jag tycker känns lite tråkigt om ni ska komma då är att badparken stängd för säsongen då.

Ett annat förslag (som jag kom på nyss) är om ni vill komma lite tidigare, då det är högsäsong och mer folk i stan:

Vecka 28: måndag 12/8 till onsdag 14/8. Jag jobbar på måndagen men slutar 3 och bussen från Skeå kommer tjugo över 3. Sen är jag ledig dom dagarna tills torsdag (börjar 6 på morgonen).

Så, vilket förslag passar er bättre? Ni måste kommentera ni som är berörda :)



Nu ska jag tilll Jenice så jag kommer inte kunna sitta här vid datorn men jag läser alla kommentarer inatt eller i morgon. Kram!

Kommentarer
Postat av: linnéa

för mej passar det bäst vecka 33 bäst.

eftersom jag kommer hem från göteborg ungefär den 13 augusti, vi har inget exakt datum på dagen vi ska komma hem men typ den 13 ;)

2010-06-24 @ 20:08:41
URL: http://liniloo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tror jag kan båda veckorna , eller jag har då inget som jag vet jag ska göra just nu.

2010-06-24 @ 20:24:21
Postat av: ester

Jaa precis, tjata på henne! så ska jag försöka jag med;)

2010-06-24 @ 22:40:38
URL: http://retse.blogg.se/
Postat av: frida

Jag kan bara vecka 33:)

Helst typ söndag till tisdag kanske, för jag har typ match onsdag(A)

2010-06-25 @ 00:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0