Måndag

Igår var jag med Jenny och Elsa, vi såg Step Up och chillade. Där vid klockan två for jag tvärt hem för att hämta pyjamasen för att vi kom på att jag skulle sova över hos Elsa.
Vi somnade nångång där vid halv fyra och vaknade elva. Jag har vänt på dygnet totalt så jag ska försöka lägga mig innnan ett ikväll så jag orkar kliva upp en något mer acceptabel tid.

Ikväll ska jag vara med Olivia, Evelina, Jenny, Jenice och Elsa. Det ska bli kul att träffa Olivia och Evelina (mina förra klasskompisar) eftersom det var ett tag sen sist :) Jag har ingen aning om vad vi ska hitta på men det blir nog bra.

Evelina och Jenice Maj 2009.
Du kan va lugn, mamma. Det är cola och 7-up i glasen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0