03:52

Jag och Elsa kom just hem, det blev faktiskt en bra kväll. Vi började hos Mia och sen blev det stan, sen vid ett blev det kvällfika hos Jenice tills alldeles nyss.
Brolle var riktigt bra faktiskt, fast egentligen var det kanske stämningen jag tyckte om. Alla treor var ju heltaggade - klart man hänkar på! Vi sjöng "OP 3, SJALALALA, OP 3 SJAAAALALALA" med några studenter på torget trots att jag inte ens går Omvårdnad, hehe busigt!

Har tagit en massa bilder men folket hoppade så mycket så alla bilder blev suddiga, så jag tänker lägga ut två kort som är tagna för ett år sen precis på timmen - 12e Juni 03-nånting.

Jenny, jag, Jenice och Elsa

Jenice hatar den här bilden - jag älskar den! Hon tycker att hon ser full ut men klockan var ju nästan 4 och vi hade grillat i flera timmar så det är klart att ögonen blir lite hängiga ;)

Solen har gått upp. Jag borde sova.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0