Trötthetsattack

Idag har jag jobbat från elva till sju, inte så fasligt länge, men när man bara sovit fyra timmar känns det som flera dagar. När jag kom hem var jag så trött att jag fick nåt konstigt anfall så jag började gråta och fnittra på samma gång, jättekonstigt!


Från imorse, i bilen. Pigga tjejer va? ;P

Just nu sitter jag i sängen men jag ska snart gå och lägga mig, för att sova några timmar innan jag ska upp för att jobba igen...
Men det gör inte så mycket - idag fick jag en del av min lön och det var en fin summa, det :)

Kommentarer
Postat av: linnéa

Jag lovar att din del av din lön är mer än min hela....Eftesom du kännar Liiiiiite mer än mej per time, haha;)

2010-07-26 @ 01:43:43
URL: http://liniloo.blogg.se/
Postat av: linn

Sv. HAHA! Du är rolig du ;) Jamen min skönhetssömn kräver så många timmar. I want to look goooood :D

2010-07-26 @ 18:12:16
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0